آفتاب

دادگاه قاتل صادق برمکی چه شد؟ | چرا خانواده صادق برمکی اعتراض دارند؟

دادگاه قاتل صادق برمکی چه شد؟ | چرا خانواده صادق برمکی اعتراض دارند؟

دادگاه قاتل صادق برمکی چه شد؟ | روند رسیدگی به پرونده قتل صادق برمکی جوان مهابادی کند شده و این موضوع خانواده صادق برمکی را که انتظار داشتند رسیدگی به این پرونده مثل قتل آتنا و بنیتا و اهورا با سرعت انجام شود را کلافه کرده است. این وسط، شایعه رضایت دادن خانواده صادق برمکی در ازای دریافت پول، آنها را که بیشتر آزرده است...

بیشتر بخوانید: دختر مورد علاقه صادق برمکی.
بیشتر بخوانید: مستند صادق برمکی .

بیشتر بخوانید: دانیال قاتل صادق شیطان پرست بود؟
پدر و مادر صادق برمکی از زمان مرگ فرزند جوانشان رنج های زیادی کشیده اند. پس از قتل وحشتناک صادق برمکی و ماجرای سوزاندن جسدش و سلفی گرفتن قاتلان با آن، خانواده صادق انتظار داشتند محاکمه قاتلان فرزندشان به سرعت انجام شود. اما روند رسیدگی به پرونده قتل صادق برمکی برای آنان راضی کننده نیست... خانواده صادق برمکی در نامه ای سرگشاده، به این روند، اعتراض، و شایعات منتشر شده درباره رضایت دادن را تکذیب کرده اند. متن نامه خانواده صادق برمکی به شرح زیر است؛
با عرض سلام خدمت همه هموطنان عزیز
درابتدا برخود لازم می دانیم از تمامی مردم ایران در گوشه گوشه کشور و جهان که ما را در این لحظات سخت تنها نگذاشتند قدر دانی و تشکر کنیم و قدردانی از این همه محبت ممکن نیست مگر با اطلاع رسانی در خصوص بسیاری از ناگفته ها و حواشی پرونده.
دوستان عزیز همانطور که مستحضرید طولانی شدن روند تحقیقات مقدماتی پرونده موجب شد تا عده ای سودجو مرتبط با خانواده قاتلان سواستفاده هایی بنمایند و از آن جمله ادعای اخذ پول توسط اینجانبان جهت اعلام رضایت در پرونده بود که در همین جا یک بار و برای همیشه اعلام می کنیم تمامی این ادعاها کذب و بی اساس بوده و پول که سهل است اگر رگ گردنمان برود به هیچ عنوان به قاتلان صادق رحم نخواهیم کرد.
عزیزانم می خواهیم اعلام کنیم متاسفانه آنچه که بعد از این جنایت روی داد برخلاف وعده هایی بود که دستگاه قضایی شهرستان مهاباد به ما دادند. متاسفانه علیرغم سعه صدر خانواده و نزدیکان صادق و اعتماد به دستگاه قضایی تاکنون هنوز پرونده در مرحله دادسرا باقی مانده و جالب اینکه به وکیل اولیای دم اجازه مطالعه و دسترسی به پرونده را نداده اند تا حداقل با آگاهی از روند رسیدگی کمی خیال مان راحت شود. 
در واقع بازپرس پرونده هیچ تفاوتی بین خانواده قاتلان و خانواده مظلوم صادق قایل نشده و همه را با یک چوب رانده است و معلوم نیست کی اجازه دفاع از خون صادق مظلوم به خانواده و وکیل ایشان داده می شود. و باز هم جالب اینکه دنیا برعکس شده و به جای گله و شکایت اینجانبان بازپرس محترم گله مند است که چرا عموی مقتول به همراه وکیل جهت پیگیری و تسریع در رسیدگی به مقامات استانی مراجعه کرده اند؟!!!!!
ما بنا به درخواست مسئولین و دستگاه قضایی و دولت محترم از همه اطرافیان و داغ دیدگان خواستیم که هیچگونه تجمعی نکنند تا خدای ناکرده موجب سواستفاده افراد سودجو نشود اما به شرطی که دستگاه قضایی مانند پرونده آتنا اصلانی و اهورا به رسالت خود عمل کنند. حداقل انتظار این بود که یک بازپرس ویژه به صورت مخصوص برای تحقیقات انتخاب شود و تمام وقت برروی آن کار کند نه اینکه لابلای ده ها پرونده دیگر تحقیقات انجام شود و روند تحقیقات تا این حد طولانی شود. از طرف دیگر علیرغم حساسیت پرونده که به جرات می توان گفت در نوع خود بی نظیر و فجیع ترین قتل ایران است ، مقامات استانی کوچکترین اطلاعی از محتویات پرونده ندارند به نحوی در مراجعات اخیر تازه یادشان افتاده گزارشی از محتویات پرونده تهیه کنند.
حال سوال ما و همه ایرانیان از مقامات قضایی این است:
این بود جواب سعه صدر و خویشتن داری ما؟!!!!!
آیا درست این بود که مثل پرونده های خبرساز دیگر از طریق هیاهو و جنجال پیگیر حقوق خود باشیم؟!!!
این شما و این وجدانتان.کلاه خودتان را قاضی کنید.
کد N1785414

وبگردی